Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 0 986 045 380 bosch

Alternator 0 986 045 380 BOSCH

0 986 045 380 Alternator BOSCH
bosch 0 986 045 380
Alternator 0 986 045 380
0 986 045 380
bosch 0 986 045 380 Alternator
Alternator 0 986 045 380 bosch
626.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4538

numer części:

0 986 045 380

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Rodzaj mocowania Mocowanie bezpośrednie
Rodzaj alternatora nie zawiera pompy próżniowej
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 30,5
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba rowków 7
Ø koła pasowego [mm] 56
Zacisk B1+(M8)
Zacisk COM
Zacisk DFM
ID wykonania wtyczki PL114
Długość [mm] 198
zalecane rozszerzenie naprawy Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
nr EAN 3165143530122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 045 380 BOSCH

Koszt kaucji: 246.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 120A, profesjonalnie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), E T-MODEL (S211), E (W211) 1.6-2.7D 05.02-06.11

Alternator 0 986 045 380 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Alternator 0 986 045 380 producenta BOSCH

MERCEDES-BENZ

2711540802, 271154080280, A2711540802, A271154080280

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      271 154 08 02
MERCEDES-BENZ      271 154 08 02 80
MERCEDES-BENZ      A 271 154 08 02
MERCEDES-BENZ      A 271 154 08 02 80

Zastosowanie Alternator 0 986 045 380 BOSCH w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.