Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRZ0136 delco remy automotive europe

Alternator, Genuine Remy DRZ0136 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRZ0136 Alternator, Genuine Remy DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DZ1246

numer części:

DRZ0136

Długość 1/Długość 2 [mm]:12.0 / 54.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez zintegrowanego regulatora
ID wykonania wtyczki:PLUG320
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:4
Długość 1 [mm]:22

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Genuine Remy DRZ0136 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRZ0136
numery OEM:
CHRYSLER      4339440
CHRYSLER      4557301
CHRYSLER      5226200
CHRYSLER      5226600
CHRYSLER      5227100
CHRYSLER      5233418
CHRYSLER      5233472
CHRYSLER      5233474
CHRYSLER      5234231
CHRYSLER      5234232
zamienniki:
8EL 732 747-001
brak
HELLA
8EL 737 349-001
brak
HELLA
8EL 737 350-001
brak
HELLA
437702
brak
VALEO
0 120 450 011
brak
BOSCH
0 120 450 013
brak
BOSCH
0 120 450 016
brak
BOSCH
0 120 450 021
brak
BOSCH
0 120 450 024
brak
BOSCH
0 120 450 025
brak
BOSCH
71-0307
brak
KAGER

Zastosowanie Alternator, Genuine Remy DRZ0136 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów