Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI (2013.02-???) 110km » DSP1035 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 2.0 Tdi (2013.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP1035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSP1035 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DSP1035

Masa [g]:2980
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracy:hydrauliczny
Ilość żeber:6
Numer podwozia od:L34490
Numer podwozia do:L86901
Pully diameter: 139
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP1035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 393.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOMAGANIA DSP1035 JAGUAR S-TYPE/XJ
numery OEM:
JAGUAR      C2C1080
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP1035 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.