Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSP507 delco remy automotive europe

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP507 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSP507 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DSP507

Technika połączeń:M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Tryb pracy:hydrauliczny
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:141
Body type: Saginaw TC
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP507 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 393.64 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOMAGANIA DSP507 VOLVO 960/850
numery OEM:
VOLVO      9157904
VOLVO      9457904
zamienniki:
53643
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Pumps DSP507 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.