Numer WVA | 29076 | |
System hamulcowy | Perrot | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 164 | |
Długość 2 [mm] | 164 | |
Wysokość [mm] | 73 | |
Wysokość 2 [mm] | 73 | |
Grubość 1 [mm] | 20 | |
Grubość 2 [mm] | 20 | |
nr EAN | 5012759044902 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP1046 DELPHI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
0004217391, 0004237110, 0024204120, 0024204220, 0034201720, 0044201520, 0044202420, 0044202620, 0054208620, 0084204620, 0084204920, 9014210110, 9024210110, A0004217391, A0004237110, A0024204120, A0024204220, A0034201720, A0044201520, A0044202420, A0044202620, A0054208620, A9014210110, A9024210110
2D0698151A, 2D0698151B
CHRYSLER | 05103556AC | |
MERCEDES-BENZ | 000 421 7391 | |
MERCEDES-BENZ | 000 423 7110 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 4120 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 4220 | |
MERCEDES-BENZ | 0024204120 | |
MERCEDES-BENZ | 003 420 1720 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 1520 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 2420 | |
MERCEDES-BENZ | 004 420 2620 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 8620 | |
MERCEDES-BENZ | 0054208620 | |
MERCEDES-BENZ | 0084204620 | |
MERCEDES-BENZ | 0084204920 | |
MERCEDES-BENZ | 901 421 0110 | |
MERCEDES-BENZ | 902 421 0110 | |
MERCEDES-BENZ | A000 421 7391 | |
MERCEDES-BENZ | A000 423 7110 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 4120 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 4220 | |
MERCEDES-BENZ | A003 420 1720 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 1520 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 2420 | |
MERCEDES-BENZ | A004 420 2620 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 8620 | |
MERCEDES-BENZ | A901 421 0110 | |
MERCEDES-BENZ | A902 421 0110 | |
VOLKSWAGEN | 2D0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 2D0 698 151B |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP1046 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP1046 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.