Numer WVA | 21282 21487 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 123 | |
Długość 2 [mm] | 123 | |
Wysokość [mm] | 59 | |
Wysokość 2 [mm] | 59 | |
Grubość 1 [mm] | 16 | |
Grubość 2 [mm] | 16 | |
nr EAN | 5012759231531 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP1803 DELPHI
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
34211162862, 34211163324, 34211163326, 34211163833, 34211164581, 34211164582, 34213403241, 34216750160, 34216752632, 34216761240, 34216761247, 34216761248, 34216761250, 34216761251, 34212157576, 34212180421, 34212357231, 34216790071
SFP000120, SFP500210, SFP500230
BMW | 3421 1162 862 | |
BMW | 3421 1163 324 | |
BMW | 3421 1163 326 | |
BMW | 3421 1163 833 | |
BMW | 3421 1164 581 | |
BMW | 3421 1164 582 | |
BMW | 3421 3403 241 | |
BMW | 3421 6750 160 | |
BMW | 3421 6752 632 | |
BMW | 3421 6761 240 | |
BMW | 3421 6761 247 | |
BMW | 3421 6761 248 | |
BMW | 3421 6761 250 | |
BMW | 3421 6761 251 | |
BMW | 34212157576 | |
BMW | 34212180421 | |
BMW | 34212357231 | |
BMW | 34216790071 | |
LAND ROVER | SFP000120 | |
LAND ROVER | SFP500210 | |
LAND ROVER | SFP500230 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP1803 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP1803 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.