Numer WVA | 23554 | |
System hamulcowy | TRW | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym czujnikiem zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia | |
Długość [mm] | 87 | |
Długość 2 [mm] | 87 | |
Wysokość [mm] | 53 | |
Wysokość 2 [mm] | 53 | |
Grubość 1 [mm] | 17 | |
Grubość 2 [mm] | 17 | |
nr EAN | 5012759236482 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP1815 DELPHI
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1J0698451, 1J0698451J, 1J0698451S, 1K0698451C, 6Q0698451, 6Q0698451B, 6X0698451, 6X0698451A, JZW698451F
1J0698451, 1J0698451J, 1K0698451C, 6Q0698451, 6Q0698451B, 6X0698451, 6X0698451A, JZW698451F
1J0698451, 1J0698451J, 1J0698451S, 1K0698451C, 6Q0698451, 6Q0698451B, 6X0698451
1J0698451, 1J0698451J, 1K0698451C, 6Q0698451B, 6X0698451, 6X069851A, 6X0698451A
AUDI | 1J0698451 | |
AUDI | 1J0698451J | |
AUDI | 1K0698451C | |
AUDI | 6Q0 698 451B | |
AUDI | 6X0 698 451 | |
AUDI | 6X0 698 51A | |
AUDI | 6X0698451A | |
SEAT | 1J0 698 451 | |
SEAT | 1J0 698 451J | |
SEAT | 1J0 698 451S | |
SEAT | 1K0 698 451C | |
SEAT | 6Q0 698 451 | |
SEAT | 6Q0 698 451B | |
SEAT | 6X0 698 451 | |
SEAT | 6X0 698 451A | |
SEAT | JZW698451F | |
SKODA | 1J0698451 | |
SKODA | 1J0698451J | |
SKODA | 1J0698451S | |
SKODA | 1K0698451C | |
SKODA | 6Q0 698 451 | |
SKODA | 6Q0 698 451B | |
SKODA | 6X0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451 | |
VOLKSWAGEN | 1J0698451J | |
VOLKSWAGEN | 1K0698451C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 698 451 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 698 451B | |
VOLKSWAGEN | 6X0698451 | |
VOLKSWAGEN | 6X0698451A | |
VOLKSWAGEN | JZW698451F |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP1815 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP1815 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.