Numer WVA | 20392 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 90 | |
Długość 2 [mm] | 90 | |
Wysokość [mm] | 74 | |
Wysokość 2 [mm] | 74 | |
Grubość 1 [mm] | 18 | |
Grubość 2 [mm] | 18 | |
nr EAN | 5012759301333 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI
MERCEDES-BENZ | 000 420 5920 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 6020 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 7820 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 9520 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 5542 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 7520 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 9920 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 2024 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 2224 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 4320 | |
MERCEDES-BENZ | 002 586 4542 | |
MERCEDES-BENZ | 002 586 4642 | |
MERCEDES-BENZ | 0024200720 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 0124 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 4520 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 5920 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 6020 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 7820 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 9520 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 5542 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 7520 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 9920 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 2024 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 2224 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 4320 | |
MERCEDES-BENZ | A002 586 4542 | |
MERCEDES-BENZ | A002 586 4642 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 0124 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 4520 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.