Numer WVA | 20669 | |
System hamulcowy | TRW | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 119 | |
Długość 2 [mm] | 119 | |
Wysokość [mm] | 70 | |
Wysokość 2 [mm] | 70 | |
Grubość 1 [mm] | 20 | |
Grubość 2 [mm] | 20 | |
nr EAN | 5012759301845 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP429 DELPHI
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
357698151, 431698151D, 431698151F, 431698151G, 437698151, 440615116A, 440698151A, 443698151, 443698151A, 443698151D, 443698151F, 443698151K, 443698151E, 8A0615115D, 8A0698151A, 8A0698151B, 8A0698151C, 8D0698151, 8D0698151E, 8D0698151L
357698151B
357698151B, 357698151, 431698151D, 431698151F, 431698151G, 437698151, 443698151F, 8A0698151A, 8A0698151B, 8A0698151C
AUDI | 357 698 151 | |
AUDI | 431 698 151D | |
AUDI | 431 698 151F | |
AUDI | 431 698 151G | |
AUDI | 437 698 151 | |
AUDI | 440 615 116 A | |
AUDI | 440 698 151A | |
AUDI | 443 698 151 | |
AUDI | 443 698 151A | |
AUDI | 443 698 151D | |
AUDI | 443 698 151F | |
AUDI | 443 698 151K | |
AUDI | 443698151E | |
AUDI | 8A0 615 115D | |
AUDI | 8A0 698 151A | |
AUDI | 8A0 698 151B | |
AUDI | 8A0 698 151C | |
AUDI | 8D0 698 151 | |
AUDI | 8D0698151E | |
AUDI | 8D0698151L | |
SEAT | 357698151B | |
VOLKSWAGEN | 357 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 357698151 | |
VOLKSWAGEN | 431 698 151D | |
VOLKSWAGEN | 431 698 151F | |
VOLKSWAGEN | 431 698 151G | |
VOLKSWAGEN | 437698151 | |
VOLKSWAGEN | 443 698 151F | |
VOLKSWAGEN | 8A0 698 151A | |
VOLKSWAGEN | 8A0 698 151B | |
VOLKSWAGEN | 8A0 698 151C | |
EAGLE | 3501190106 | |
GEELY | 3501190106 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP429 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP429 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.