Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » D120186 denckermann

Sworzeń wahacza D120186 DENCKERMANN

D120186 Sworzeń wahacza DENCKERMANN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

D120186

producent:

DENCKERMANN

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5901225716347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza D120186 DENCKERMANN

SWORZEŃ WAHACZA PRZÓD L/P DENCKERMANN D120186
numery OEM:
FORD      1 417 352
FORD      1 451 914
FORD      1 743 281
FORD      1 763 713
FORD      1 817 752
FORD      4 041 454
FORD      4 120 734
FORD      4 173 761
FORD      4 381 927
FORD      4 386 870
FORD      4 616 978
FORD      4 630 551
FORD USA      KT2T14 3468 AA
FORD USA      KT6C11 3K209 BA
FORD USA      KTYC15 3468 AF
FORD USA      YC1A 3395 BA
FORD USA      YC1A 3395 CA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza D120186 DENCKERMANN w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.