Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (2004.09-???) 207km » 4135620 dri
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii Break (re_) 3.0 V6 (rexfuf) (2004.09-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. renault master 2.3dci 10- tyŁ lewy 4135620 DRI

4135620 zacisk hamulc. renault master 2.3dci 10- tyŁ lewy DRI

    Ocena:
numer części:

4135620

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4135620
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. RENAULT MASTER 2.3DCI 10- TYŁ LEWY
  • Opis
    • RENAULT Master III 2.3 dCi, OPEL Movano B 2.3 CDTI, NISSAN NV400 2.3 dCi,
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 140,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 440115651R
    • Numer dostawcy: 4135620
  • Parametry:
    • oś tylna strona lewa
    • Ciężar netto [kg] : 2,5
  • Indeks: DRI 4135620
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. RENAULT MASTER 2.3DCI 10- TYŁ LEWY
  • Opis
    • RENAULT Master III 2.3 dCi, OPEL Movano B 2.3 CDTI, NISSAN NV400 2.3 dCi,
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 140,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 440115651R
    • Numer dostawcy: 4135620
  • Parametry:
    • oś tylna strona lewa
    • Ciężar netto [kg] : 2,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. renault master 2.3dci 10- tyŁ lewy 4135620 DRI

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44011-00Q0D
OPEL      4421281
OPEL      95507101
RENAULT      440115651R
RENAULT      440116884R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. renault master 2.3dci 10- tyŁ lewy 4135620 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.