Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4162610 dri

zacisk hamulc. smart forfour 04-06 lewy tyŁ 4162610 DRI

4162610 zacisk hamulc. smart forfour 04-06 lewy tyŁ DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4162610

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4162610
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. SMART FORFOUR 04-06 LEWY TYŁ
  • Opis
    • (LUCAS 34mm) Mitsubishi Colt 04-12 lewy tył
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 191,25
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4544200701
    • Numer dostawcy: 4162610
  • Parametry:
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : TRW
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 10
    • Ciężar netto [kg] : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. smart forfour 04-06 lewy tyŁ 4162610 DRI

Koszt kaucji: 238.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MITSUBISHI      4605A073
MITSUBISHI      MR955007
SMART      4544200701
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. smart forfour 04-06 lewy tyŁ 4162610 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI