Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4183200 dri

zacisk hamulc. opel vivaro 01- lewy tyŁ 4183200 DRI

4183200 zacisk hamulc. opel vivaro 01- lewy tyŁ DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4183200

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4183200
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. OPEL VIVARO 01- LEWY TYŁ
  • Opis
    • (TRW 41mm) Renault Trafic 01- lewy tył
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 170,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4414623
    • Numer dostawcy: 4183200
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 12
    • Średnica tłoka cylindra : 41
    • Ciężar netto [kg] : 2,61

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. opel vivaro 01- lewy tyŁ 4183200 DRI

Koszt kaucji: 211.56 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      44011-00Q0A
NISSAN      9199259
NISSAN      93174805
OPEL      4401100Q0A
OPEL      4414623
OPEL      4418034
OPEL      93174805
OPEL      93192386
RENAULT      4401100Q0A
RENAULT      7701056166
RENAULT      7711135704
RENAULT      93174805
VAUXHALL      93192386

Zastosowanie zacisk hamulc. opel vivaro 01- lewy tyŁ 4183200 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI