Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4190300 dri

zacisk hamulc. vw t4 97-03 lt 4190300 DRI

4190300 zacisk hamulc. vw t4 97-03 lt DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4190300

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4190300
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. VW T4 97-03 LT
  • Opis
    • (TRW 38mm) VW TRANSPORTER T4 Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 09/90- SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 09/95- TRANSPORTER T4 nadw. zamkn. (70XA) 07/90-
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 182,75
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 7D0615423B
    • Numer dostawcy: 4190300
  • Parametry:
    • pełny
    • zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
    • oś tylna strona lewa
    • za osią
    • Ograniczenia producenta : LUC
    • Grubość tarczy hamulcowej [mm] : 13,5
    • Średnica tłoka cylindra : 38
    • Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] : 294
    • Ciężar netto [kg] : 2,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. vw t4 97-03 lt 4190300 DRI

Koszt kaucji: 227.43 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      YM21-2B119-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. vw t4 97-03 lt 4190300 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI