Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 4229220 dri

zacisk hamulc. bmw 1,2,3,4 10- tp 4229220 DRI

4229220 zacisk hamulc. bmw 1,2,3,4 10- tp DRI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

4229220

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 4229220
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Zacisk hamulca
  • Nazwa
    • ZACISK HAMULC. BMW 1,2,3,4 10- TP
  • Opis
    • ZACISK HAMULC. BMW 1,2,3,4 10- TP
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 210,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 34216850858
    • Numer dostawcy: 4229220
  • Parametry:
    • oś tylna strona prawa
    • Ograniczenia producenta : DEL
    • Ciężar netto [kg] : 2,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. bmw 1,2,3,4 10- tp 4229220 DRI

Koszt kaucji: 258.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
BMW      34216850858
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. bmw 1,2,3,4 10- tp 4229220 DRI w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

DRI