Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ldv MAXUS Autobus 2.5 D (2006.02-2009.12) 135km » 04.300.83 eberspächer
wybrany samochód: 
Ldv Maxus Autobus 2.5 D (2006.02-2009.12) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 04.300.83 EBERSPÄCHER

04.300.83 Tłumik końcowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

04.300.83

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]8,4
Długość [mm]1420
nr EAN4030813073508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 04.300.83 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego tył FORD MONDEO III 1.8/2.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1 117 834
FORD      1 117 836
FORD      1 125 644
FORD      1 125 645
FORD      1 205 643
FORD      1 362 711
FORD      1 518 073

Zastosowanie Tłumik końcowy 04.300.83 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.