Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0408 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0408 ELSTOCK

11-0408 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,021.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0408

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1219
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 42
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Ilość obrotów koła kierownicy 3,4
Rozmiar gwintu wejście M16
Wymiar gwintu wyjście M18
Ciężar netto [kg] 8
nr EAN 5704651049399

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0408 ELSTOCK

Koszt kaucji: 618.14 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. RENAULT MEGANE I/SCENIC I
numery OEM:
RENAULT      7700417281
RENAULT      7700429502
RENAULT      7700429506
RENAULT      7700433723
RENAULT      7700433725
RENAULT      7700839407
RENAULT      7701352455
RENAULT      7701471882
RENAULT      7701471895
RENAULT      7701471908
RENAULT      7711134117
RENAULT      7711134219
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0408 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0408 ELSTOCK:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.