Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 11-0745 elstock

Przekładnia kierownicza 11-0745 ELSTOCK

11-0745 Przekładnia kierownicza ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

11-0745

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1290
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta Round mounting
Ciężar netto [kg] 8,3
nr EAN 5704651781367

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 11-0745 ELSTOCK

Koszt kaucji: 525.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV, DODGE CARAVAN 2.4-3.8 02.00-12.08

Przekładnia kierownicza 11-0745 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Przekładnia kierownicza 11-0745 producenta ELSTOCK

CHRYSLER

04743453AE, 04743910AD, 04743935AB, 04743935AD, 04766416AC, 4743453AE, 4743910AD, 4743935AB, 4743935AC, 4743935AD

numery OEM:
CHRYSLER      04743453AE
CHRYSLER      04743910AD
CHRYSLER      04743935AB
CHRYSLER      04743935AD
CHRYSLER      04766416AC
CHRYSLER      4743453AE
CHRYSLER      4743910AD
CHRYSLER      4743935AB
CHRYSLER      4743935AC
CHRYSLER      4743935AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 11-0745 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 11-0745 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.