Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-4702 elstock

Alternator 28-4702 ELSTOCK

28-4702 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4702
591.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4702

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki L-DFM (Plug 129)
Ciężar netto [kg] 6,4
Otwór Ø 1 [mm] 10
nr EAN 5704651038263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4702 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN BERLINGO 2,0HDI 00- REGENEROWANY

Alternator 28-4702 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Alternator 28-4702 producenta ELSTOCK

CITROËN

5705HC, 96460668

PEUGEOT

57058G, 5705EW, 9640088280, 9646049980, 9646476280, 9646477580, 9648477580

TOYOTA

27060YV020

numery OEM:
CITROËN      5705HC
CITROËN      96460668
PEUGEOT      57058G
PEUGEOT      5705EW
PEUGEOT      9640088280
PEUGEOT      9646049980
PEUGEOT      9646476280
PEUGEOT      9646477580
PEUGEOT      9648477580
TOYOTA      27060-YV020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4702 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów