Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-5588 elstock

Alternator 28-5588 ELSTOCK

28-5588 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5588
656.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5588

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 125
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 55
Ilość żeber 6
Zacisk B+ M8
ID wykonania wtyczki L-DFM Plug 129
Ciężar netto [kg] 6,5
Otwór Ø 1 [mm] 8,5
Parametr Only against oe
Specyfikacja Only against oe
nr EAN 5704651391863

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5588 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DACIA DUSTER 1,5DCI 09- REGENEROWANY

Alternator 28-5588 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Alternator 28-5588 producenta ELSTOCK

RENAULT

8200385098, 8200537415, 8201040655

NISSAN

2310000QBH, 231001059R, 231002949R, 231003831R, 231007707R, 231008017R

numery OEM:
NISSAN      23100-00QBH
NISSAN      23100-1059R
NISSAN      23100-2949R
NISSAN      23100-3831R
NISSAN      23100-7707R
NISSAN      23100-8017R
RENAULT      8200385098
RENAULT      8200537415
RENAULT      8201040655
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5588 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów