Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0094 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK

51-0094 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
531.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

51-0094

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta HARRISON/DELPHI CVC
Ø koła pasowego [mm] 130
Liczba rowków 6
Ilość oleju [ml] 150
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 5,7
nr EAN 5704651055697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN ALMERA II, QASHQAI I, RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC I, SCENIC II 1.4-1.6LPG 03.99-

Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0094 producenta ELSTOCK

RENAULT

7703002209, 7711135105, 7711368685, 8200050141, 8200316164, 8200470242, 8200600110, 8200940837, 8671016163

NISSAN

2763000Q1E, 2763000Q2M, 92600BN701

numery OEM:
NISSAN      27630-00Q1E
NISSAN      27630-00Q2M
NISSAN      92600-BN701
RENAULT      7703002209
RENAULT      7711135105
RENAULT      7711368685
RENAULT      8200050141
RENAULT      8200316164
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837
RENAULT      8671016163
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.