Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0595 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0595 ELSTOCK

51-0595 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,184.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0595

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta ZEXEL DKS-17D
Ø koła pasowego [mm] 140
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 180
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 6,9
nr EAN 5704651394413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0595 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN CABSTAR, MURANO II, NAVARA NP300, NT400 CABSTAR, PATHFINDER III 2.5D 01.05-

Kompresor, klimatyzacja 51-0595 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0595 producenta ELSTOCK

NISSAN

926001AT0A, 926004X01B, 926004X30A, 92600EB01A, 92600EB01B, 92600EB300, 92600EB30A

numery OEM:
NISSAN      92600-1AT0A
NISSAN      92600-4X01B
NISSAN      92600-4X30A
NISSAN      92600-EB01A
NISSAN      92600-EB01B
NISSAN      92600-EB300
NISSAN      92600-EB30A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0595 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.