Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1079 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1079 ELSTOCK

51-1079 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1079

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta CHONGQING JIANS
Ø koła pasowego [mm] 108
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 100 YF
Ilość oleju [ml] 150
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Ciężar netto [kg] 5,2
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651611213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1079 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 III, JUMPY III, OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA F, CORSA F/HATCHBACK, VIVARO C, ZAFIRA LIFE 1.2-2.0D 01.15-

Kompresor, klimatyzacja 51-1079 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-1079 producenta ELSTOCK

PEUGEOT

1617989180, 9810349980

CITROËN

1617989180, 1636462980, 9808860080, 9830148880

TOYOTA

SU001A7274

numery OEM:
CITROËN      1617989180
CITROËN      1636462980
CITROËN      9808860080
CITROËN      9830148880
PEUGEOT      1617989180
PEUGEOT      9810349980
TOYOTA      SU001A7274
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1079 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.