Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1121 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1121 ELSTOCK

51-1121 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1121

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta PXC14/6SAS14C
Ø koła pasowego [mm] 115
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 80
Czynnik chłodniczy R 134a
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
ID sprzęgła ELECTROMAGNETIC
Ciężar netto [kg] 5,3
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651610735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1121 ELSTOCK

Koszt kaucji: 370.88 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C (A205), C (C205), C T-MODEL (S205), C (W205), CLS (C257), E (A238), E ALL-TERRAIN (S213), E (C238), E T-MODEL (S213), E (W213) 1.6D/2.0D/2.9D 01.16-

Kompresor, klimatyzacja 51-1121 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-1121 producenta ELSTOCK

MERCEDES-BENZ

0008301301, 0008304500, A0008301301, A0008304500

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0008301301
MERCEDES-BENZ      0008304500
MERCEDES-BENZ      A0008301301
MERCEDES-BENZ      A0008304500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1121 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.