Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jaguar F-TYPE coupe (X152) 5.0 SCV8 P450 (2019.12-???) 450km » 83-1925 elstock
wybrany samochód: 
Jaguar F-type Coupe (x152) 5.0 Scv8 P450 (2019.12-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1925 ELSTOCK

83-1925 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1925

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1925

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1925
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaK/H
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]30
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]328
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,8
nr EAN5704651420143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1925 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. JEEP P. COMMANDER/GRAND CHEROKEE 3,7-5,7 V8 4X4 05-10 PR
numery OEM:
JEEP      05143692AA
JEEP      05143692AB
JEEP      5143692AA
JEEP      5143692AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1925 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1925 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.