Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel CORSA B Furgon/hatchback (S93) 1.5 D (F08, W5L) (1994.09-1997.05) 50km » 210048 era
wybrany samochód: 
Opel Corsa B Furgon/hatchback (s93) 1.5 D (f08, W5l) (1994.09-1997.05) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, OEM 210048 ERA

210048 Alternator, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210048

producent:

ERA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]55
ID wykonania wtyczkiB+D,IG,L
Ø koła pasowego [mm]55
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków4
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]44
nr EAN8053379002559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210048 ERA

numery OEM:
MITSUBISHI      A001T03191
MITSUBISHI      A005T07091
MITSUBISHI      A007T00191
MITSUBISHI      A007T00591
MITSUBISHI      A007T01991
MITSUBISHI      A007T02491
MITSUBISHI      A007T02591
MITSUBISHI      A007T02691
MITSUBISHI      A1T03191
MITSUBISHI      A5T07091
MITSUBISHI      A7T00191
MITSUBISHI      A7T00591
MITSUBISHI      A7T01991
MITSUBISHI      A7T02491
MITSUBISHI      A7T02591
MITSUBISHI      A7T02691
SUBARU      31400-71C50
SUZUKI      31400-60A00
SUZUKI      31400-60A10
SUZUKI      31400-60A11
SUZUKI      31400-60A20
SUZUKI      31400-60A21
SUZUKI      31400-60AC0
SUZUKI      31400-60AC1
SUZUKI      31400-71C50
SUZUKI      31400-86520
SUZUKI      31400-86521
SANTANA      3140060A10

Zastosowanie Alternator, OEM 210048 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów