Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 210247 era

Alternator, OEM 210247 ERA

210247 Alternator, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210247

producent:

ERA

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
ID wykonania wtyczki B+L,DFM
Ø koła pasowego [mm] 56
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania 2
Liczba rowków 6
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 18,5
nr EAN 8053379005437

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210247 ERA

numery OEM:
FORD      1100712
FORD      1253624
FORD      1366004
FORD      1570655
FORD      1580268
FORD      3M21 10300 BA
FORD      4M21 10300 EA
FORD      6M21 10346 AA
FORD      98VW 10300 EA
FORD      RM6M2-11034-6AA
VOLKSWAGEN      028 903 028 E
VOLKSWAGEN      028 903 029 G
VOLKSWAGEN      028 903 029 GX
VOLKSWAGEN      028 903 030
VOLKSWAGEN      028 903 030 A
VOLKSWAGEN      038 903 018 Q
VOLKSWAGEN      038 903 018 QX
VOLKSWAGEN      038 903 023 S
VOLKSWAGEN      038 903 023 SX
VOLKSWAGEN      038 903 024 F
VOLKSWAGEN      038 903 024 G
VOLKSWAGEN      038 903 024 GX
VOLKSWAGEN      28 903 030
VOLKSWAGEN      289 030 28E
VOLKSWAGEN      289 030 29G
VOLKSWAGEN      289 030 29G X
VOLKSWAGEN      289 030 30A
VOLKSWAGEN      389 030 18Q
VOLKSWAGEN      389 030 18Q X
VOLKSWAGEN      389 030 23S
VOLKSWAGEN      389 030 23S X
VOLKSWAGEN      389 030 24F
VOLKSWAGEN      389 030 24G
VOLKSWAGEN      389 030 24G X

Zastosowanie Alternator, OEM 210247 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów