Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 210358 era

Alternator, OEM 210358 ERA

210358 Alternator, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210358

producent:

ERA

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
ID wykonania wtyczki B+DFM-CPU -S
Ø koła pasowego [mm] 54
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania 2
Liczba rowków 6
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 52
nr EAN 8053379006991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210358 ERA

numery OEM:
FORD      1229258
FORD      1229259
FORD      1255711
FORD      1255712
FORD      1477737
FORD      1477738
FORD      1692417
FORD      1704085
FORD      1708322
FORD      1708342
FORD      1748630
FORD      3M5T 10300 PB
FORD      3M5T 10300 PC
FORD      3M5T 10300 PD
FORD      3M5T 10300 PE
FORD      3M5T 10300 YB
FORD      3M5T 10300 YC
FORD      3M5T 10300 YD
FORD      3M5T 10300 YE
FORD      8666579C
FORD      8688163C
FORD      8M5T 10300 PA
FORD      8M5T 10300 YA
FORD      8M5T 10300 YB
FORD      RE3M5-T1030-0YD
MAZDA      Y601-1800B
MAZDA      Y601-18300
VOLVO      30667067
VOLVO      30667067 A
VOLVO      30667068
VOLVO      30667068 A
VOLVO      30795422
VOLVO      30795422 AA
VOLVO      30795423
VOLVO      30795423 AA
VOLVO      31285593
VOLVO      31285594
VOLVO      31285595
VOLVO      31288155
VOLVO      36000598
VOLVO      36000599
VOLVO      36002577
VOLVO      36050997
VOLVO      8603182
VOLVO      8603183
VOLVO      8666579
VOLVO      8666579 B
VOLVO      8688163
VOLVO      8688163-B

Zastosowanie Alternator, OEM 210358 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów