Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 210471 era

Alternator, OEM 210471 ERA

210471 Alternator, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210471

producent:

ERA

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
ID wykonania wtyczki B+LDFM
Ø koła pasowego [mm] 54
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania 2
Liczba rowków 6
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 45
nr EAN 8053379008445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210471 ERA

numery OEM:
CITROËN      5702 AR
CITROËN      5702 E0
CITROËN      5702 E1
CITROËN      5702 E2
CITROËN      5702 E3
CITROËN      5705 AR
CITROËN      5705 AS
CITROËN      5705 EX
CITROËN      5705 EY
CITROËN      5705 NH
CITROËN      96 463 217 80
CITROËN      96 463 218
CITROËN      96 463 218 80
CITROËN      96 656 177 80
FIAT      71732307
FIAT      71733552
FIAT      7794970
FIAT      9644103580
FIAT      9646065480
FIAT      9646065488
FIAT      9646321780
FIAT      9646321880
PEUGEOT      5702 AR
PEUGEOT      5702 E0
PEUGEOT      5702 E1
PEUGEOT      5702 E2
PEUGEOT      5702 E3
PEUGEOT      5705 AR
PEUGEOT      5705 AS
PEUGEOT      5705 EX
PEUGEOT      5705 EY
PEUGEOT      5705 NH
PEUGEOT      96 463 217 80
PEUGEOT      96 463 218
PEUGEOT      96 463 218 80
PEUGEOT      96 656 177 80
SUZUKI      31400-69K00
zamienniki:

Zastosowanie Alternator, OEM 210471 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów