Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 210520 era

Alternator, OEM 210520 ERA

210520 Alternator, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210520

producent:

ERA

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 180
ID wykonania wtyczki B+LDFM
Ø koła pasowego [mm] 54
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania 2
Liczba rowków 6
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 51,5
nr EAN 8053379009091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210520 ERA

numery OEM:
CITROËN      56547528ON80
CITROËN      5702 E7
CITROËN      5702 F4
CITROËN      5702 G2
CITROËN      5702 K8
CITROËN      57020000000
CITROËN      5705 AX
CITROËN      5705 EE
CITROËN      5705 JF
CITROËN      5705 NG
CITROËN      96 463 882 80
CITROËN      96 547 528
FIAT      9646065180
FIAT      9661544880
MITSUBISHI      A004TJ0081
MITSUBISHI      A004TJ0081A
MITSUBISHI      A004TJ0081AM
MITSUBISHI      A004TJ0084
MITSUBISHI      A004TJ0084A
MITSUBISHI      A004TJ0084AM
MITSUBISHI      A004TJ0084B
MITSUBISHI      A004TJ0084C
MITSUBISHI      A4TJ0081
MITSUBISHI      A4TJ0081A
MITSUBISHI      A4TJ0081AM
MITSUBISHI      A4TJ0084
MITSUBISHI      A4TJ0084A
MITSUBISHI      A4TJ0084AM
MITSUBISHI      A4TJ0084B
MITSUBISHI      A4TJ0084C
MITSUBISHI      MM317603
PEUGEOT      56547528ON80
PEUGEOT      5702 E7
PEUGEOT      5702 F4
PEUGEOT      5702 G2
PEUGEOT      5702 K8
PEUGEOT      57020000000
PEUGEOT      5705 AX
PEUGEOT      5705 EE
PEUGEOT      5705 JF
PEUGEOT      5705 NG
PEUGEOT      96 463 882 80
PEUGEOT      96 547 528

Zastosowanie Alternator, OEM 210520 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów