Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Ford TRANSIT Platforma / podwozie (E_ _) 2.5 DI (EML/S, ENL/S) (1991.09-1994.08) 69km » 210942 era
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (e_ _) 2.5 Di (eml/s, Enl/s) (1991.09-1994.08) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, OEM 210942 ERA

210942 Alternator, OEM ERA

    Ocena:
numer części:

210942

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]130
ID wykonania wtyczkiB+CLFR
Ø koła pasowego [mm]57
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków5
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]40
nr EAN8053379135110
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, OEM 210942 ERA

numery OEM:
HYUNDAI      37300-2A600
HYUNDAI      37300-2A601
HYUNDAI      37300-2A650
HYUNDAI      37300-2A800
HYUNDAI      37300-2A805
HYUNDAI      37300-2A850

Zastosowanie Alternator, OEM 210942 ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.