Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M10 x 1 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
nr EAN | 8053379028924 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju 330321 ERA
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
95560609110
038919081B, 038919081F, 038919081G, 038919081M, 038919081P, 06A919081
1100767, 1224914
FORD | 1100767 | |
FORD | 1224914 | |
PORSCHE | 955 606 091 10 | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 B | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 F | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 G | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 M | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 P | |
VOLKSWAGEN | 06A 919 081 |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju 330321 ERA w samochodach: