Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 EQ Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km » 350214 era
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C (w205) C 300 Eq Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, OEM 350214 ERA

350214 Termostat układu chłodzenia, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

350214

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8053379035526

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, OEM 350214 ERA

numery OEM:
JAGUAR      JDE1 275
TOYOTA      16340-54010
TOYOTA      90916-03043
TOYOTA      90916-03062
TOYOTA      90916-03072
TOYOTA      90916-03099
TOYOTA      90916-03106
TOYOTA      90916-03126
TOYOTA      90916-54010
VOLKSWAGEN      J90 916 030 99
VOLKSWAGEN      J90 916 540 10

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, OEM 350214 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, OEM 350214 ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.