Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 556136 era

Korpus przepustnicy, OEM 556136 ERA

556136 Korpus przepustnicy, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556136

producent:

ERA

Ilość połączeń 6
nr EAN 8053379067299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, OEM 556136 ERA

numery OEM:
BMW      13 54 7 528 179
BMW      13 54 7 574 380
BMW      13 54 7 576 698
BMW      13 54 7 604 918
BMW      13 54 8 605 603
BMW      7 528 179
BMW      7 574 380
BMW      7 576 698
BMW      7 604 918
BMW      8 605 603
BMW      V 7 576 698 80
BMW      V 7 604 918 80
BMW      V 8 605 603 80
CITROËN      00 001 636 31
CITROËN      1636 31
PEUGEOT      00 001 636 31
PEUGEOT      1636 31
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, OEM 556136 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy, OEM 556136 ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.