Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 770092 era

Pompa paliwa, OEM 770092 ERA

770092 Pompa paliwa, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770092

producent:

ERA

Ciśnienie [bar] 5
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 2
Wydatek [l/h] 160
Wersja PIERBURG
Ciężar [kg] 1,002
nr EAN 8053379082759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, OEM 770092 ERA

numery OEM:
BMW      1 118 344
BMW      1 150 201
BMW      16 12 1 118 344
BMW      16 12 1 150 201
BMW      16 12 2 204 346
BMW      2 204 346
FORD      75TM-9350A-A
MERCEDES-BENZ      002 091 13 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 13 01
PORSCHE      911 608 102 00
PORSCHE      911 608 102 02
PORSCHE      928 608 102 00
RENAULT      60 01 000 470
RENAULT      77 00 266 206
RENAULT      77 11 064 162
RENAULT      79 10 246 476
RENAULT      99 99 163 575
VOLVO      1266006
VOLVO      1306028
VOLVO      1306500
VOLVO      1306831
VOLVO      1336517
VOLVO      1336677
VOLVO      1389447
VOLVO      1389448
VOLVO      1389477
VOLKSWAGEN      171 906 091 A
VOLKSWAGEN      431 906 091
VOLKSWAGEN      431 906 091 A
VOLKSWAGEN      431 906 091 B
VOLKSWAGEN      431 906 091 C
VOLKSWAGEN      431 906 091 D
VOLKSWAGEN      477 906 091 B
VOLKSWAGEN      810 906 091 C
VOLKSWAGEN      893 906 091
ROLLS-ROYCE      UR 22696

Zastosowanie Pompa paliwa, OEM 770092 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, OEM 770092 ERA:

PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie
Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.