Napięcie [V] | 11,5 | |
Technika połączeń | 4 | |
Wymiar gwintu | M10X1 | |
Rozmiar klucza | 10 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 | |
Długość całkowita [mm] | 129 | |
Specyfikacja | Twin Coil | |
nr EAN | 8053379144587 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886016 ERA
CHRYSLER | 05080 046AA | |
CHRYSLER | 05080 047AA | |
CHRYSLER | 05080 047AB | |
CHRYSLER | 05117 592AA | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 28 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 37 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 42 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 48 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | 11592801 | |
MERCEDES-BENZ | 11593701 | |
MERCEDES-BENZ | 11593801 | |
MERCEDES-BENZ | 11594201 | |
MERCEDES-BENZ | 11594801 | |
MERCEDES-BENZ | 11594901 | |
MERCEDES-BENZ | 1592801 | |
MERCEDES-BENZ | 1593701 | |
MERCEDES-BENZ | 1593801 | |
MERCEDES-BENZ | 1594201 | |
MERCEDES-BENZ | 1594801 | |
MERCEDES-BENZ | 1594901 | |
MERCEDES-BENZ | A 0 011 5928 0164 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 28 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 37 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 42 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 48 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 49 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 11592801 | |
MERCEDES-BENZ | A 11593701 | |
MERCEDES-BENZ | A 11593801 | |
MERCEDES-BENZ | A 11594201 | |
MERCEDES-BENZ | A 11594801 | |
MERCEDES-BENZ | A 11594901 | |
MERCEDES-BENZ | A 1592801 | |
MERCEDES-BENZ | A 1593701 | |
MERCEDES-BENZ | A 1593801 | |
MERCEDES-BENZ | A 1594201 | |
MERCEDES-BENZ | A 1594801 | |
MERCEDES-BENZ | A 1594901 | |
OPEL | 88 900 715 | |
JEEP | 05080047AA | |
JEEP | 05080047AB |
Zastosowanie Świeca żarowa 886016 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020