Napięcie [V] | 5 |
Technika połączeń | 4 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
Długość całkowita [mm] | 97 |
Specyfikacja | Twin Coil |
nr EAN | 8053379144594 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886017 ERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
N10591602, N10591603
VOLKSWAGEN | N10 591 602 | |
VOLKSWAGEN | N10 591 603 | |
LAMBORGHINI | N10591602 | |
LAMBORGHINI | N10591603 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886017 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.