Napięcie [V] | 11,5 |
Technika połączeń | 4 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
Długość całkowita [mm] | 121 |
Specyfikacja | Twin Coil |
nr EAN | 8053379144822 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886037 ERA
MERCEDES-BENZ | 0 004 562 V0 03 | |
MERCEDES-BENZ | 000 4562 V003 000 000 | |
MERCEDES-BENZ | 660 159 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 0 004 562 V0 03 | |
MERCEDES-BENZ | A 000 4562 V003000000 | |
MERCEDES-BENZ | A 660 159 00 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 660 159 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | A C 0 004 562 V0 03 | |
MERCEDES-BENZ | A C 000 4562 V003 | |
MERCEDES-BENZ | A Q00 0456 2V00300000 | |
MERCEDES-BENZ | C 0 004 562 V0 03 | |
MERCEDES-BENZ | Q00 0456 2V00 300 000 | |
OPEL | 88 900 719 | |
MAYBACH | 0004562V003 | |
MAYBACH | 0004562V003000000 | |
MAYBACH | 6601590201 | |
MAYBACH | A6601590201 | |
MAYBACH | C0004562V003 | |
MAYBACH | Q0004562V00300000 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886037 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.