Napięcie [V] | 7 |
Technika połączeń | 4 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29 |
Długość całkowita [mm] | 97 |
Specyfikacja | Twin Coil |
nr EAN | 8053379145195 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886066 ERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
N10591601, N10591604, N10591607, N10591608
VOLKSWAGEN | N10 591 601 | |
VOLKSWAGEN | N10 591 604 | |
VOLKSWAGEN | N10 591 607 | |
VOLKSWAGEN | N10 591 608 | |
LAMBORGHINI | N10591604 | |
LAMBORGHINI | N10591608 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886066 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.