Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ilość przewodów | 1 | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 8012510078440 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7001 FACET EPS
DAIHATSU | 89465-87102-000 | |
DAIHATSU | 89465-87108-000 | |
HONDA | 36531-PH3-013 | |
HONDA | 36531-PH4-662 | |
HONDA | 36531-PT1-X02 | |
HONDA | 36531-PT1-X03 | |
HONDA | 36531-PW0-G01 | |
HONDA | 36531-PW0-G02 | |
HONDA | 36532-PH7-013 | |
HONDA | 36532-PL2-013 | |
MITSUBISHI | MD149813 | |
ROVER | EDU1182 | |
ROVER | EDU2036 | |
ROVER | FDU1952 | |
ROVER | MHK100810 | |
ROVER | MHK100830 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7001 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.