| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7007 |
| nr EAN | 8012510086643 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7301 FACET EPS
| AUDI | 030 906 265 AD | |
| AUDI | 030 906 265 AE | |
| AUDI | 030 906 265 BH | |
| AUDI | 6K0 906 265 | |
| SEAT | 030 906 265 AD | |
| SEAT | 030 906 265 AE | |
| SEAT | 030 906 265 BH | |
| SEAT | 6K0 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 AD | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 AE | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BH | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BJ | |
| VOLKSWAGEN | 6K0 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7301 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.