Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 | |
nr EAN | 8012510087008 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7322 FACET EPS
FORD | 1 035 595 | |
FORD | 3 721 930 | |
FORD | 98AB-9G444-BB | |
FORD | XR3F-9G444-BA | |
FORD | XR3F-9G444B-1A | |
FORD | XR3F-9G444B-1B | |
FORD | XR3Z-9G444-BB | |
JAGUAR | XR8 1557 | |
MAZDA | L3H6-18-861 | |
MAZDA | L3H6-18-861A | |
MAZDA | L3H6-18-861B | |
ASTON MARTIN | 1R12-39-10175 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7322 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.