| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7007 |
| nr EAN | 8012510086797 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7352 FACET EPS
| AUDI | 021 906 265 AD | |
| AUDI | 021 906 265 AF | |
| AUDI | 021 906 265 AK | |
| AUDI | 021 906 265 AR | |
| AUDI | 021 906 265 T | |
| AUDI | 030 906 265 BG | |
| AUDI | 030 906 265 BM | |
| AUDI | 030 906 265 BR | |
| AUDI | 037 906 265 AB | |
| AUDI | 077 906 265 D | |
| AUDI | 078 906 265 L | |
| AUDI | 6K0 906 265 A | |
| SEAT | 021 906 265 AD | |
| SEAT | 021 906 265 AF | |
| SEAT | 021 906 265 AK | |
| SEAT | 021 906 265 AR | |
| SEAT | 021 906 265 T | |
| SEAT | 030 906 265 BG | |
| SEAT | 030 906 265 BM | |
| SEAT | 030 906 265 BR | |
| SEAT | 037 906 265 AB | |
| SEAT | 077 906 265 D | |
| SEAT | 078 906 265 L | |
| SEAT | 6K0 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AD | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AF | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AK | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 AR | |
| VOLKSWAGEN | 021 906 265 T | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BG | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BM | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BR | |
| VOLKSWAGEN | 037 906 265 AB | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 D | |
| VOLKSWAGEN | 078 906 265 L | |
| VOLKSWAGEN | 6K0 906 265 A |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7352 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.