Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 | |
nr EAN | 8012510093689 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7482 FACET EPS
SUZUKI | 18213-65D30 | |
SUZUKI | 18213-65D30-000 | |
SUZUKI | 18213-65D31 | |
SUZUKI | 18213-65D31-000 | |
SUZUKI | 18213-65D32 | |
SUZUKI | 18213-65D32-000 | |
SUZUKI | 18213-65D50 | |
SUZUKI | 18213-65D50-000 | |
SUZUKI | 18213-65D51 | |
SUZUKI | 18213-65D51-000 | |
SUZUKI | 18213-76J00 | |
SUZUKI | 18213-76J00-000 | |
SUZUKI | 18213-76J01 | |
SUZUKI | 18213-76J01-000 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7482 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.