Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 2.5 TDI quattro (2000.09-2002.09) 180km » 10.7510 facet eps
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 2.5 Tdi Quattro (2000.09-2002.09) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7510 FACET EPS

10.7510 Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

EPS 1.997.510, KW 497 510

numer części:

10.7510

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
Długość przewodu [mm]570
Ilość przewodów4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Sonda lambdaogrzewana
Sonda lambdaSonda planarna
Sonda lambdaGwint uprzednio nasmarowany
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu10.7008
nr EAN8012510092286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7510 FACET EPS

numery OEM:
HYUNDAI      39210-38015
HYUNDAI      39210-38420
HYUNDAI      39210-39025
KIA      39210-38015
KIA      39210-38420
KIA      39210-39025
zamienniki:
J1460312
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J1460315
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J1460508
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
V52-76-0007
brak
VEMO

Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7510 FACET EPS w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.