Długość przewodu [mm] | 570 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 | |
nr EAN | 8012510011522 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7932 FACET EPS
AUDI | 03C 906 262 AD | |
AUDI | 4N4 906 265 B | |
AUDI | 80A 906 265 | |
AUDI | 8W0 906 265 S | |
PORSCHE | PAB 906 265 | |
SEAT | 03C 906 262 M | |
SKODA | 03C 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AD | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 M |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7932 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.