Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7007 | |
nr EAN | 8012510015865 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8072 FACET EPS
AUDI | 06E 906 265 AA | |
AUDI | 06E 906 265 Q | |
SEAT | 03E 906 262 B | |
SEAT | 03E 906 262 C | |
SKODA | 03E 906 262 B | |
SKODA | 03E 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 03E 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 03E 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CS | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 265 Q |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8072 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.