Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 | |
nr EAN | 8012510054307 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8204 FACET EPS
AUDI | 022 906 262 AG | |
AUDI | 022 906 262 BN | |
AUDI | 022 906 262 BQ | |
AUDI | 022 906 262 CE | |
AUDI | 036 906 262 P | |
AUDI | 03C 906 262 AK | |
AUDI | 03C 906 262 AL | |
AUDI | 03C 906 262 K | |
AUDI | 06A 906 262 DC | |
AUDI | 079 906 265 D | |
AUDI | 079 906 265 E | |
AUDI | 079 906 265 F | |
AUDI | 07L 906 265 F | |
AUDI | 07L 906 265 G | |
AUDI | 1K0 998 262 S | |
SEAT | 03C 906 262 AH | |
SEAT | 03C 906 262 K | |
SEAT | 06A 906 262 DC | |
SEAT | 1K0 998 262 S | |
SKODA | 036 906 262 P | |
SKODA | 03C 906 262 AH | |
SKODA | 03C 906 262 AK | |
SKODA | 03C 906 262 BM | |
SKODA | 03C 906 262 K | |
SKODA | 03C 906 262 L | |
SKODA | 06A 906 262 DC | |
SKODA | 06G 906 262 D | |
SKODA | 07L 906 265 G | |
SKODA | 1K0 998 262 S | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AG | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 AP | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BK | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BN | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 BQ | |
VOLKSWAGEN | 022 906 262 CE | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AH | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AK | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AL | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DC | |
VOLKSWAGEN | 06G 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 06G 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 06G 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 079 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 079 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 079 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 BQ | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 07L 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 S |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8204 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.