Długość przewodu [mm] | 800 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 | |
nr EAN | 8012510054284 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8243 FACET EPS
AUDI | 03C 906 262 J | |
AUDI | 06A 906 262 DB | |
AUDI | 06A 906 262 ED | |
AUDI | 06E 906 262 D | |
AUDI | 06F 906 262 P | |
AUDI | 06H 906 262 A | |
AUDI | 06J 906 262 K | |
AUDI | 06J 906 262 N | |
AUDI | 1K0 998 262 T | |
PORSCHE | 958 606 136 00 | |
PORSCHE | 958 606 136 01 | |
SEAT | 03C 906 262 J | |
SEAT | 06A 906 262 DB | |
SEAT | 06A 906 262 ED | |
SEAT | 06F 906 262 N | |
SEAT | 06F 906 262 P | |
SEAT | 06H 906 262 A | |
SEAT | 06J 906 262 K | |
SEAT | 06J 906 262 N | |
SEAT | 1K0 998 262 T | |
SKODA | 03C 906 262 BK | |
SKODA | 03C 906 262 J | |
SKODA | 06A 906 262 DB | |
SKODA | 06A 906 262 ED | |
SKODA | 06F 906 262 AE | |
SKODA | 06F 906 262 N | |
SKODA | 06F 906 262 P | |
SKODA | 06H 906 262 A | |
SKODA | 06J 906 262 K | |
SKODA | 06J 906 262 N | |
SKODA | 06J 906 262 S | |
SKODA | 1K0 998 262 T | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 J | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DB | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 ED | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 06H 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 T |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8243 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020