Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77032 | |
Długość [mm] | 1700 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 8435050644942 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 77902 FAE
AUDI | 058 906 265 B | |
AUDI | 06A 906 262 AK | |
AUDI | 06A 906 262 P | |
AUDI | 06B 906 265 C | |
AUDI | 06C 906 265 C | |
AUDI | 077 906 262 G | |
AUDI | 07C 906 262 E | |
AUDI | 07C 906 262 F | |
AUDI | 1K0 998 262 | |
FORD | YM219 F472 CA | |
FORD | YM219 F472 GA | |
SEAT | 006A906262P | |
SEAT | 021 906 262 C | |
SEAT | 030 906 262 | |
SEAT | 06A 906 262 P | |
SEAT | 06A 906 265 N | |
SKODA | 1K0 998 262 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 023 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AK | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AL | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 M | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 N | |
VOLKSWAGEN | 06B 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AD | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 AE | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 AA | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 T | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 07C 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 | |
STANDARD | SG-1172 | |
STANDARD | SG-1176 | |
STANDARD | SG-1179 | |
STANDARD | SG-1182 | |
STANDARD | SG-1533 | |
STANDARD | SG-1557 | |
STANDARD | SG-1558 |
Zastosowanie Sonda lambda 77902 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.